16 Kasım 2013 Cumartesi

Krakow'dan Sevgiler - Başlangıç

Merhabalar,

Tekrar Krakow'dan sevgiler.
Sıcağı sıcağına, yeni blog'a biraz ön bilgiyle başlamak istiyorum. Mesela Ben Kimim? Niye Burdayım? Napıyorum? falan gibi.

Efendim, Türkiye'de Okul Öncesi Öğretmenliği'ni bitirdikten sonra, son sene Avrupa ve yeni heyecanlar diyerek Avrupa Gönüllü Hizmeti'ne (AGH ya da EVS) başvurdum. AGH'ın ne olduğu internette artık dolu dolu yazılı hiç girmiyim oralara. Sonunda Krakow - Polonyada bir projeden kabul aldım. 1 Ekim gecesi kendimi bir anda Krakow Havalimanına inmiş buldum.

Şu anda Krakow'da bi Zihinsel Engelliler Okulu'nda gönüllü olarak çalışıyorum. Aynı okulda bir de Slovak'yadan arkadaşım var -Zuzka- ki ilerleyen zamanlarda geniş geniş bahsederim zaten.

Neyse ben gevezeliğime başlayayım o zaman.
Sevgiler, Saygılar . . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder